Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

we love bea

  • nobody

    goh ik heb het met het mens te doen gehad afgelopen week.

    natuurlijk ook met de andere toeschouwers bij de dodenherdenking in amsterdam.

    maar wat had ze het zwaar, vooral toen ze opnieuw terug kwamen op de dam om de herdenking voort te zetten, haar gezicht sprak boekdelen……………

    wat dat betreft heeft ze mijn sympathie gewonnen, en hoop dat ze dit nog lang mag blijven doen.

    vogel

  • Peter

    hoi Vogel.

    ik ben niet zo voor het koningshuis , ik vind het wel triets dat zo`n gestoord figuur de plechtigheid verziekt, ik ben bang dat dit steeds vaker gaat gebeuren, de angst zit er goed in , dit soort dingen kunnen ze nooit beveiligen.

    Gr.Peter.

  • nobody

    he peter

    als er figuren blijven bestaan zoals deze, dan kan je daar niets tegen ondernemen, er valt gewoon niets uit te sluiten.

    maar ik heb inmiddels begrepen dat de dader zich flink klote voelt met wat die teweeg heeft gebracht.

    het zal wel zo'n minkukel geweest zijn, stijf en gek van de drugs, en niet meer kunnen inschatten wat die veroorzaakt met de actie.

    ze moeten maar een gepaste straf bedenken………..

    en wat het koningshuis betreft, ik heb daar ook weinig mee, maar het is eenmaal zo.

    maar heb wel respect gekregen voor bea, de manier waarop ze dit allemaal moet ondergaan kost je volgens mij ook 10 jaar van je leven, ongeacht het aantal veiligheidsagenten wat er op de been is is een aanslag niet te voorkomen.

    kortom, nederland zakt weg naar een bedenkelijk niveau…………………..heeeeeeeeeeeeel jammer.

    vogel