Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

stelling voetbalclub quick nijmegen

  • nobody

    verrassend de stelling die de nijmeegse voetbalclub innneemt.

    vogel

  • nobody

    ik heb wel eens een jeugdwedstrijdje bij quick bezocht, en schrok toen echt van het soort overtredingen dat daar gemaakt werd.

    vliegende tackles, professionele elleboogjes.

    maar wat ik het slimste van alles vond, dat was de lauwe houding van leiding/ouders.

    ik neem toch aan dat je je kind/pupil corrigeert als ze constant dat streken uithalen.

    als de ouders van de bezoekende vereniging hun ongenoegen uitspreken over het te ruwe spel, dat moet je toch aan het denken zetten, en daar moet je dan toch niet aggresief op reageren als betrokkene.

    dus mijn inziens ligt het niet aan dat ze teveel buitenlandse spelers hebben, maar aan het feit dat ze die jarenlang maar gewoon hun gang hebben laten gaan.

    vogel

  • gerrari

    Vogel ik heb jarenlang als vrijwilliger bij een voetbalvereniging meegeholpen. Als de junioren en pupillen naar een uitwedstrijden moesten waren het altijd dezelfde ouders die hun auto ter beschikking stelden. Had ik iemand nodig om te helpen achter de bar of het clubhuis schoon te maken, jawel hoor, altijd weer dezelfde mensen. Kan je wel vertellen dat het dan niet onze al dan niet gekleurde medelanders betrof waarop je kon rekenen. Maakte je tegen zo'n menneke de opmerking dat hij niet op de flipperkast mocht gaan staan, wist je binnen een half uur hoe groot zijn familie wel niet was. Dán wisten ze het clubhuis wél te vinden.

    Toine van Bergen, de pseudo-politicus, die er bij De Groenen, de SP en Solidara uitgedonderd is wil nu dat de subsidie aan Quick wordt stopgezet. Enkele link(s)e mensen in de Nijmeegse politiek keuren dit goed, nou ik zou zeggen doen. Hoop dan dat het bestuur van Quick opstapt, maar dan moeten diezelfde mensen die nu de subsidie stopzetten plaatsnemen in nieuw bestuur, dan piepen ze wel anders.

    Het bestuur van Quick wil komen tot 50% autochtonen en 50% allochtonen, ongehoord vindt van Bergen.

    Op mijn vraag hoeveel allochtone collega's hij binnen het Provinciebestuur heeft geeft de schobbejak geen antwoord, alle vragen die je hem op zijn eigen weblog wil stellen worden door hemzelf gecensureerd.

    gr. Nijdas

  • nobody

    we bedoelen ongeveer hetzelfde nijdas, de buitenlandse jeugd heeft daar altijd zijn gang mogen gaan, evenzo de nederlandse spelertjes die daar bij liepen.

    er mocht geschopt gescholden, en alles wat god had verboden werd daar getolereerd.

    ze zijn het nu beu, begrijpelijk, ze zakken naar een zeer bedenkelijk niveau.

    maar laten ze bij de bron beginnen, en iedere speler hollander of niet, direct schorsen of verwijderen van de vereniging wanneer die herhaaldelijk in de fout blijft gaan.

    vogel

  • Zoë

    Weet er nog wel een leuk systeem voor: 1 centraal aanmeldpunt voor voetballertjes. Je mag 6 voorkeuren opgeven. Maar de commissie plaatst het liefst in de eigen wijk…….doen ze met nieuwe aanmeldingen voor basisscholen ook…..;-)

  • gerrari

    Lijkt mij met het toewijzen van woningen ook zo te gaan. Kan me niet voorstellen dat een gekleurde medelander gauw in aanmerking komt voor een woning in b.v. Hengstdal, Altrade of de Zeeheldenbuurt.

    In de bewonerscomité's van genoemde buurten kan ik geen enkel persoon vinden van buitenlandse afkomst, nee, alleen linkse figuren die tijd genoeg hebben om onder het genot van een kop eikeltjes koffie over van alles en nog wat te gaan filosoferen (slap ouwehoeren).

    gr. Nijdas