Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Tjonge jonge

  • gerrari

    Ja, tjonge jonge wat is het hier stil. Blijft iedereen hier zomaar weg? Kan toch niet, zelfs toen onze Thom en Hannie een paar daagjes weg bleven uit Nijmegen, het vliegtuig kon niet vertrekken, lieten zij dat ons tot in den treure weten.

    Moet eerlijk zeggen, heb die twee niet gemist, maar jullie echt wel. Kom op er gebeuren toch genoeg dingen in Nijmegen waarover jullie je hart willen luchten. Zoals onze Nimweegse Leentje Scholten, die zomaar wethouder in Eindhoven wordt, dat is toch leuk voor zo'n meid, meer nog voor ons natuurlijk, maar ja. En zo zijn er toch wel meer leuke dingen te melden, Wouter Bos en Job Cohen die in de Vereniging sprookjes stonden voor te dragen. Da's toch humor.

    Nou, kom op, ik wacht op jullie.

    Gr. Nijdas

  • nobody

    ik wacht al zo lang nijdas, er zit totaal geen leven meer in.

    heb je ans nog wel eens gesproken op hyves? en miek,met de noorderzon vertrokken.

    peter zit in een dip, ja dan blijven wij over…………………….zoe niet vergeten sorry, maar die hoor je ook betrekkelijk weinig.

    ik heb het idee dat ze niets meer met ons te maken willen hebben………..

    vogel

  • Peter

    nou laat ik dan meer weer eens van mij laten horen, inderdaad Vogel zit ik nog steeds in een dip en die verdwijnt voorlopig ook niet, maar ik probeer van elke dag te genieten, het zou jammer zijn als het prikbord zou verdwijnen, ik zal proberen wat vaker te reageren, goed ik ga me gereed maken voor een onderonsje met de SP en daarna zien we wel weer wat de dag brengt.

    Vogel en Nijdas de groetjes…………

  • gerrari

    Hoi Peter, gezien het mooie weer moet het toch een heel fijne dag zijn geworden, of niet soms.

    gr. Nijdas

  • gerrari

    Nou Vogel je ziet, Peter ook weer terug, En tja, dat Hyves is me ook wat, dacht netjes te zijn door Anske te feliciteren met de verjaardag van haar zoon, maar dat schijnt niet in goede aarde gevallen te zijn. :S Zo blijf ik op Hyves steken op drie vrienden, meer komen er niet bij. Snap dat niet, ik ben toch eigenlijk altijd heel aardig en opgewekt tegen iedereen, maar ja. Wat Mieke betreft, daar snap ik de ballen niet van, maar dat zal wel aan mij liggen. Zal morgen op de Goffert eens goed rondkijken of ik iemand van de vermiste personen zie, zo ja, dan horen jullie dat van me.

    gr. Nijdas

  • nobody

    peter leuk dat je gezien de omstandigheden toch effe reageert, ik hoop dat je er snel overheen zult zijn, maar ja dat is makkelijk gezegd voor een buitenstaander, maar ik wens je een snel herstel toe.

    he nijdas meen je dan nou dat ans kwaad reageert op je gelukswensen?

    snap er geen zak van, heb je toch iets verkeers gezegd, en misschien al in en eerder stadium.

    maar waarom dan op deze manier…………misschien berust het op een misverstand.

    vogel

  • gerrari

    Tja Vogel misschien, . . . . . . héél misschien ben ik ergens in de fout gegaan, maar dan is dat toch echt onbewust gebeurd. Ernstig kan het niet geweest zijn want dan had Roy echt wel ingegrepen.

    gr. Nijdas

  • Peter

    hey Nijdas hoe kan dat nou maar 3 vrienden op Hyves, als jij dat half naakte ventje bent in een boot wil ik je wel toevoegen als je daar prijs op stelt.

    groet Peter.

  • gerrari

    Gevonden Peter ! ! ! Helemaal naakt mocht niet.:D

    Je voegt me maar toe, heb ik al vier vrienden.X(

    gr Nijdas

  • Zoë

    8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)

    Sorry, sorry, sorry, neem me iedere keer voor meer hier te komen en steeds lukt het niet……..maar ligt niet aan jullie hoor!

    Ben gewoon super druk, zieken op het werk waardoor we met minder mensen hetzefde werk moeten doen (in de gehandicaptenzorg), verder heeft zoon een dubbele onderarm breuk aan zijn gebruiksarm! Maar hij red zich op zich vrij goed met links. Dochter is met therapie begonnen tegen allergie, betekent dat we nu wekelijks in het ziekenhuis zitten.

    Kids zijn nu 2 weken vrij en in mei zijn zowel beide kids (nee, zijn geen tweeling) en ik jarig…..ook al druk 3 verjaardagen.

    Enne nijdas, heb je mij vandaag op de Goffert gezien, ik was die ene vrouw met dat vestje aan, hahahahaha. Nou ja liep er met mijn gezin en ik ben niet veel jongetjes van bijna 8 tegen gekomen die hun arm in het gips hebben…..