Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Zoektocht

  • gerrari

    In mijn zoektocht naar de verdwenen medeprikkers stuit ik bij Hyves op ‘'ons Anske’'. Een kapot toetsenbord kan niet de reden zijn dat we op dit prikbord niets meer van haar vernemen, misschien heeft ze gewoon geen zin meer en denkt ze ach laat maar kletsen, iets waar ik begrip voor kan, of liever gezegd, moet opbrengen.

    Morgen zal ze nog wel niet reageren op dit bericht, want dan heeft Anske feest, haar jongste spruit wordt dan alweer 6 jaar, dus Anske, je zoontje en verdere familie van harte proficiat. Hoop dat je nu wel weer iets van je laat horen.:D

    Prettige dag morgen.

    gr. Nijdas

  • nobody

    hoe is het toch mogelijk dat ik me weer opnieuw moet inloggen, misschien dat roy hier opheldering over kan geven.

    he vreemd, anske wel op hyves, maar hier niet meer prikken……………..

    boos misschien? ik heb geen enkel idee , niets is veranderlijker dan een mens.

    maar ook mieke hoor je ook niet meer, wat heb je uitgevreten wat ik niet weet nijdas.

    heb je misschien oneerbare voorstellen gedaan? ach ja het zal wel.

    misschien moeten we wel stoppen hier, of zie jij er nog brood in?

    vogel

  • Zoë

    Hallo, STOPPEN?????? Nee toch?

  • gerrari

    D'r wordt hier niks gestopt. :X Althans wat mij betreft niet.

    Laat morgen wel meer van me horen, ben op het moment bezig met het overhuizen van kennissen, tjonge jonge, wat kan een mens toch een hoop spullen in huis hebben staan en alles blijkt weer mee te moeten.

    gr. Nijdas