Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

sportpartner.nl niet te vertrouwen

  • waterman48

    Hallo,

    Pas op als je een sportpartner zoekt via deze website! Als je zogenaamde berichten hebt gekregen van iemand moet je minimaal voor een week EURO 9.90 betalen om ze te kunnen lezen. Als je dan contact opneemt met de personen die je een bericht hebben gestuurd reageert er niemand. Vervolgens trekken ze elke week erna gewoon weer hetzelfde bedrag van je rekening EURO 9,90.

    sportpartner.nl niet doen dus!

    Eric

  • gerrari

    Eric bedankt voor de tip. (tu)

    gr. Nijdas

  • anske

    zie je nou … alweer een goede rede om niet zo sportief te doen

  • nobody

    ga wel vissen.

    maar wat voor een sportpartner zocht jij dan?

    vogel

  • gerrari

    Ik zocht een biljart-maat, maar er is wat dat soort figuren betreft veel kaf tussen het koren. Wat zeg ik, er is haast geen koren.

    gr. Nijdas

  • H.Alert

    Sportpartner.nl is doorgestoken kaart! Na betaling van minimaal €19.95 voor een maand kun je reageren op profielen. Vervolgens krijg je geen reactie of van mensen die helemaal niet bij je profiel passen. Die zgn. reacties worden duidelijk door hun medewerkers in elkaar geflanst. Het is de bedoeling om je langer dan een maand vast te houden om zo weer bij te betalen. Of er daarna werkelijk iets tot stand kan komen betwijfel ik ten zeerste. Waarschijnlijk plukken ze de foto's bij de profielen zelf van internet.