Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

slaapruimte gezocht voor tijdens de vierdaagse

  • Debbie

    Hoi,

    Samen met 10 vrienden gaan wij de vierdaagse lopen. We zijn dan ook op zoek naar ruimte om te slapen. Vanzelfsprekend staat hier een vergoeding tegenover. We kunnen eventueel voor eigen bedden zorgen.

    Heeft u ruimte over? Of weet u wat?

    Ik hoop wat te mogen horen.

    Vriendelijke groet,

    Debbie & vrienden

  • C

    Hallo Debbie…nog geen goed nieuws maar misschien een optie om af te wachten…misschien ga ik eind mei mijn vakantie boeken het is allemaal nog niet zeker of ik ga..ik woon in een sousterain met eigen kamer eigen keuken douche en toilet…nog geen minuut van het keizerkarelplein …dus ik kan je het altijd laten weten ,eind mei weet ik denk ik wel meer…groetjesDebbie schreef:

    >

    > Hoi,

    >

    > Samen met 10 vrienden gaan wij de vierdaagse lopen. We zijn

    > dan ook op zoek naar ruimte om te slapen. Vanzelfsprekend

    > staat hier een vergoeding tegenover. We kunnen eventueel voor

    > eigen bedden zorgen.

    >

    > Heeft u ruimte over? Of weet u wat?

    >

    > Ik hoop wat te mogen horen.

    >

    > Vriendelijke groet,

    >

    > Debbie & vrienden

  • Debbie

    Hoi C,

    Als je dit zou willen doen, graag!

    Ik wacht je reactie af!

    Vriendelijke groet, Debbie

  • jana

    Op dit forum worden geregeld slaapplaatsen aangeboden aan 4 daagse lopers

    http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1552&i=2086&t=2086

    suc6 jan

  • I. Melssen

    Beste Debbie,

    Ik woon samen met mijn zusje in Nijmgen en niet ver van het centrum. Lopend zo een 15 min. We wonen in een niet al te groot huis met drie kleine slaapkamers( 7 vierkante meter). De woonkamer is wel redelijk riant( 22 vierkante meter). Ook hebben we een voortuin en een achtertuin. Er kunnen op de slaapkamer twee mensen slapen en de rest zou dan in de woonkamer op een matrasje moeten. Wij zijn bereid, tegen goed overleg de woning voor een week beschikbaar te stellen. Jullie kunnen dan gebruik maken van alle nodige spullen en sanitair om zo onstpannen een week in Nijmegen te kunnen verblijven. Wel zullen jullie voor je eigen slaapspullen moeten zorgen. We hebben twee bedden en kunnen er misschien nog een derde ter beschikking stellen. Ook vragen wij een borg en een gaan ervan uit dat er op een redelijke manier van de woning gebruik wordt gemaakt en we in goed vetrouwen en overleg de woning voor een week kunnen verhuren.

    Vriendelijke groet:

    Ibrahim Melssen

    izmmelssen@hotmail.com

  • Marleen

    Hoi Debbie, ik weet niet of je nog op zoek bent naar slaapplaatsen maar ik heb het volgende in de aanbieding:

    - slaapgelegenheid voor drie personen in de van Slichtenhorststraat, drie minuten lopen naar start van de vierdaagse.

    - slaapgelegenheid voor twee personen in de van Welderenstraat in het centrum, ook drie minuten lopen naar start van de vierdaagse.

    Deze kamers zijn samen te huur, maar ook los van elkaar. Beiden zijn uiteraard inclusief douche- en kookgelegenheid.

    De kosten bedragen E25,- per persoon per nacht.

    Voor meer informatie, bel Marleen: 06-24661536,

    of Anne-Sophie: 06-51109519

  • mark top

    Hoi Debbie + vrienden

    Ik woon in het centrum van nijmegen met drie anderen.

    Als jullie nog geen slaapruimte hebben dan kunnen jullie wel bij ons slapen.

    We wonen lopend 5 min van de start.

    Misschien nog een leuke bijkomstigheid er wonen ook nog drie fysiotherapeuten.

    Als je het leuk lijkt dan hoor ik het wel en kunnen we wat dingen afspreken.

    Vriendelijke groeten Mark

  • info@dehoogewaard.nl

    Wij hebben nog plek voor het geval jullie nog niets hebben.

    www.dehoogewaard.nl Het betreft onze accomodatie “Oostwaard's”

  • fietje

    kijk eens HIER

  • Groningen

    (tu)