Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

UITBREIDING KENNISSENKRING

  • José

    Herkenbaar?

    Rond de 30, vrienden in de ‘kids’ of verhuisd….dus tijd voor nieuwe contacten!

    (Nijmegen of omgeving)

    Gewoon maar ‘s kijken of die ’klik' er is en dan komt de rest vanzelf…

    Ik kijk vol verwachting uit naar je reactie!

    Groet José :-)

  • info

    Hallo,

    Ja ik herken het!!

    Martyn 36x de blad'ren zien vallen…

  • Chris

    Ha ben dus niet alleen hiermee! Zou het leuk vinden weer eens wat nieuwe gezichten te ontmoeten in het 024 gebied om samen wat te ondernemen.

    Ik hoor graag meer van je. Ben zelf man van 36.

  • regine

    Nieuwe gezichten en verhalen zijn altijd leuk. Ben vrouw van 34, no kids, wel dog en een husband.Chris schreef:

    >

    >

    > Ha ben dus niet alleen hiermee! Zou het leuk vinden weer eens

    > wat nieuwe gezichten te ontmoeten in het 024 gebied om samen

    > wat te ondernemen.

    >

    > Ik hoor graag meer van je. Ben zelf man van 36.

  • Richard

    Hoi,

    Wij, stel middendertig, zonder kids, herkennen het!

    Alleen… wonen niet meer in omg. 024 maar we hebben familie in omg. 024 wonen waar we regelmatig komen en de omgeving wel zo'n beetje kennen.

    Groet, R.

  • regine

    Tsja….en nu, misschien moeten we een tijd en plaats aanwijzen en dan maar zien wie er komt opdagen, is ook wel spannend. Mocht je voelen dat je er niet bij past, dan kun je altijd nog gewoon weer weggaan. Dus een kroeg lijkt me een ideaal plekje om elkaar te ontmoeten. José schreef:

    >

    > Herkenbaar?

    >

    > Rond de 30, vrienden in de ‘kids’ of verhuisd….dus tijd

    > voor nieuwe contacten!

    > (Nijmegen of omgeving)

    > Gewoon maar ‘s kijken of die ’klik' er is en dan komt de rest

    > vanzelf…

    >

    > Ik kijk vol verwachting uit naar je reactie!

    >

    > Groet José :-)

  • Chris

    Hoi

    Misschien handiger om eerst een keer met elkaar te mailen? Mijn email adres is bassmann@planet.nl.

    Groetjes & goed weekend!

  • Emmetje

    Half 30, een zoon van 4 en een vriendenkring die alleen maar lijkt te slinken door de vele verhuizingen. Zelden gaat hier nog spontaan de deurbel. Alhoewel import inmiddels al járen 024. Ben wel op zoek naar gezellige mensen, al of niet met kids.José schreef:

    >

    > Herkenbaar?

    >

    > Rond de 30, vrienden in de ‘kids’ of verhuisd….dus tijd

    > voor nieuwe contacten!

    > (Nijmegen of omgeving)

    > Gewoon maar ‘s kijken of die ’klik' er is en dan komt de rest

    > vanzelf…

    >

    > Ik kijk vol verwachting uit naar je reactie!

    >

    > Groet José :-)

  • daca23zc@hetnet.nl

    mijn vrouw en ik zoeken uitbreiding van onze kennissenkring,wij zijn niet van de jonste maar doen nog van alles voor zover ons lichaam dat toelaat

    wij zijn geinteresserd in allerlei dingen, reizen veel ,doen aan muziek en zijn spiritueel ingesteld. afstand is voor ons geen bezwaar, laat iets van u horen,

    met vriendelijke groet, eli de leeuwe ,pekela.

  • daca23zc@hetnet.nl

    l.s wij zijn niet meer de jongste maar nog wel vol leven,interesseren ons voor allerlei dingen houden van kunst ,maken veel reisjesw of markten, muzikaal en ook spiritueel. ende verhaal. afstand maakt voor ons niet uit.groet eli.