Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kamers te huur

  • pieter

    te huur per 1 augustus 3 kamers bij particulier,voor mannelijke studenten,dus geen studentes,of werkende mannen,huurprijs 2 kamers a 200 euro per kamer,1 kamer 225 euro,met gebruik van keuken en douche,5 muniten fietsen naar het centrum,tegen kleine bijdrage internet mogelijk op de kamer,iedere kamer heeft tv aansluiting,geen telefoon,bezoek is beperkt toegestaan tot 23.00 uur,overnachting van bezoek is niet toegestaan.

  • Esther

    NOUJAAAAA!!!

    Krijgt U hier reactie op? “bezoek na 2300 niet gewenst” PFFFF, we leven in 2003 hoor.

    No offense, en ik hoop voor U dat U uw kamers verhuurt, Veel succes.

  • Robin

    Degene die bij zo iemand op kamers wil moet wel een kluizenaar zijn.

    Meestal komt het bezoek pas om 23 uur of later

  • Esther

    PRECIESZZZZ

  • pieter

    eigenlijk vond ik het niet de moeite waard om te reageren,maar maak jullie geen zorgen de kamers zijn allang verhuurd,ze stonden in de rij,er is dus een verschil of je een kamer huurt bij een particulier of studenten huis,er zijn studenten die percee in een studenten huis willen zitten,daar kunnen ze dingen doen die ze thuis niet mogen,die nemen meestal de studie ook niet zo serieus,als ze maar kunnen feesten en rotzooien ,anderen zijn blij dat ze in alle rust aan hun studie kunnen werken,ik ben in ieder geval blij dat ik de raad van verschillende mensen aangenomen heb om geen studentes in huis te nemen,ze hebben me altijd gewaarschuwd dat meisjes meer rotzooi maken dan jongens,hier wou ik het bij laten,ik zal over enkele maanden vragen of de huurders hier willen reageren hoe de kamer bevalt.

    succes met jullie studie.