Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

cursus autotechniek

  • sanne

    wie weet waar ik in nijmegen of omgeving een cursus autotechniek kan doen? Altijd handig!

  • Juliette

    Beste Sanne,

    Je kunt het beste naar INNOVA bellen, die verzorgen alle cursussen in de mobiliteitsbranche. Het nummer heb ik hier nu niet bij de hand, maar je kunt het beste bellen naar de BOVAG afd. AVL. Die kunnen je het nummer geven. Veel succes! Ik ga zelf de cursus bedrijfstechniek mobiliteitsbranche volgen, lekker kort en toch gediplomeerd.

    Groetjes Juliette

    Mocht je nog wat willen vragen: 0623105901

  • Juliette

    Beste Sanne,

    Je kunt het beste naar INNOVA bellen, die verzorgen alle cursussen in de mobiliteitsbranche. Het nummer heb ik hier nu niet bij de hand, maar je kunt het beste bellen naar de BOVAG afd. AVL. Die kunnen je het nummer geven. Veel succes! Ik ga zelf de cursus bedrijfstechniek mobiliteitsbranche volgen, lekker kort en toch gediplomeerd.

    Groetjes Juliette

  • Juliette

    Beste Sanne,

    Je kunt het beste naar INNOVA bellen, die verzorgen alle cursussen in de mobiliteitsbranche. Het nummer heb ik hier nu niet bij de hand, maar je kunt het beste bellen naar de BOVAG afd. AVL. Die kunnen je het nummer geven. Veel succes! Ik ga zelf de cursus bedrijfstechniek mobiliteitsbranche volgen, lekker kort en toch gediplomeerd.

    Groetjes Juliette