Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Zwanger zonder man

  • Celine

    Dag dames,

    Ik ben zwanger maar de vader van mijn kindje wil het niet erkennen en doet voor het gemak tegen mij ook maar lelijk. Ik zou graag in contact komen met vrouwen in een vergelijkbare positie in de regio. Wie durft???

    Groetjes Celine

  • TJEERD

    mag ik de vader zijn

    ik zie er goed uit

    Hou van dieren en kinderen

    Hobby`s Darten / vogeltjes kweken

  • sanne

    dit is toch niet serieus he??? Want als je het als geintje bedoelt vind ik je een grote l*l. Indien je het wel serieus bedoelt ben je een nog grotere loser!TJEERD schreef:

    >

    > mag ik de vader zijn

    > ik zie er goed uit

    > Hou van dieren en kinderen

    > Hobby`s Darten / vogeltjes kweken

  • saskia

    hey celine…

    ik wilde ff reageren op je berichtje omdat ik ongeveer hetzelfde heb meegemaakt…en omdat ik mijn verhaal niet hier helemaal uit de doeken wil doen wilde ik je via je adres mailen dat lukt maar steeds niet…neem je contact met me op??….

    groetjes saskia

  • Esther

    Tsssss!

    veel succes celine!

    groetjes Esther

  • Datchenko Willems

    He meid kop op en voed je kind maar alleen op. Geef hem of haar alle liefde, warmte, geborgenheid en aandacht. Het is maar goed dat hij nu je nog zwanger bent jullie in de steek laat. Wees sterk!!!!!!! Ik weet hoe moeilijk het is om een kind alleen op te voeden.

    Veel liefs en groetjes van een alleenstaande vader,

    Dash

    p.s. kop op en ga niet bij de pakken neer zitten.