Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

waarGezellig en goedkoop uit eten?

  • Esther

    Gezellig en goedkoop uit eten in Nijmegen!!!

    Wie heeft er nog leuke tips om ergens gezellig en goedkoop te gaan eten in nijmegen???? een dagmenu oid…..???

    zou het leuk vinden!

    REAGEEERRRR!!!

    met restaurant en prijs…..! :-)

  • Abigail Leijten

    He Esther,

    Bij Mister Jacks vlakbij de Eiermarkt in het centrum kun je goedkoop en lekker uit eten…of het gezellig is dat bepaal je toch zelf?!

    Het eten is daar iniedergeval lekker..als je met een grote groep gaat kun je beter ff reserveren…

    De prijs weet ik niet exact maar voor €5,- heb je al een pizza of een ander italiaans gerecht

  • thnx

    Hoi Abigail,

    Bedankt voor de tip!

    Anderen; alle tips welkom!!!!

    greetzzz Esther

  • ilya

    He Esther,

    Een van de goedkoopste tentjes in Nijmegen is de Plak in de Bloemerstraat. Om 6 uur gaat de keuken open, om 18.15 zit alles vol, dus wees er op tijd.

    Hoofdgerechten rond de 6 a 7 euro. Gezellig en lekker.

  • Equinox

    Tja… Als je van sky-radio houdt is Mr Jacks prima, dat is namelijk de achtergrondmuziek. Ik vind het een veredeld cafetaria. De plaatjes in het menu ontbreken nog net…

    Dus ga voor de tip van Ilya, de Plak is echt super! Verder heb je in de Lange Hezelstraat ook een heel leuk pasta-restaurantje waar het eten echt niet duur is!

  • scylla

    heb ik al

  • ilya

    Mooie naam! Waar komt die vandaan? Die pastatent in de Hezelstraat vind ik niet zo… Best duur in vergelijking met wat je krijgt.

  • Pegasus

    Meneer Dijkstra, op de Daalseweg, tegenover Albert Hein (vroeger ‘De Struisvogel’). Goedkoop en sfeervol eetcafe met een terras dat nog lang zon heeft. Prijzen weet ik niet meer precies. Ik geloof hoofdgerechten tussen 5 en 8 euro.

  • Esther

    dankjullie wel voor de leuke tips. (hehe… eindelijk een beetje leven op dit forum… :-) )

    tot priks, opt prikbord!

    ESther

  • Nifty&Sly

    ZARZUELA ….MEXICAANS

    geweldig lekkere tapas en niet duur.

    superterras bij mooi weer