Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Is er dan helemaal niemand meer?

  • sylviaa6

    Hoi!!

    Net terug van een heerlijke vakantie. Denk ik toch eens kijken of er nog iemand iets geprikt heeft.

    Maar helemaal niemand!!!!!!!!!!

    Waar hangen jullie allemaal uit?

    Groeten Sylvia

  • nobody

    maak je geen zorgen syl, kijk hier regelmatig mee.

    en hoe was je vakantie en waar ben je geweest?

    ik ben ook weg geweest, in nederland. geen bijzonder weer, maar ach het kan altijd slechter.

    vogel

  • sylviaa6

    Ha Vogel,

    We zijn lekker naar Frankrijk geweest en een paar daagjes Spanje! Heerlijk weer. Alleen volgend jaar toch weer Italie. Wat zijn die franse ongelofelijk stug zeg.

    Maar al met al was het toch lekker. Heerlijk zonnetje en lekker gegeten. Wat wil een mens nog meer.

    Maar hier in Nederland. Geen zomer, maar toch wel wat lekker dagen, of niet"

    Groeten Sylvia

  • nobody

    he syl

    ja het weer was minder, maar mijn vakantie is er niet minder plezierig van geworden.

    vertel me iets over die fransen, die zijn alleen maar aardig als je nog niet heb afgerekend, maar daarna kun je spreekwoordelijk dood vallen.

    nee mijn land is het niet, geef mij maar spanje.

    italie ben ik nooit geweest, wel vaak de gedachte gehad daar eens naar toe te gaan, wie weet volgend jaar.

    verder is het hier idd een dooie boel, er zijn er maar 3 die iets prikken, en als peter niet meer terugkomt (maar dat doet die wel) nog 2.

    maar we gaan gewoon door syl, benauwd weer vandaag zeg…………..

    gr vogel

  • marian.

    Da's toch al meer dan op mijn pirkbord (kanaaleilanden.startpagina)…

    ik kom zaterdagmiddag eens buurten in Nijmegen, ga dan 1 of meer van de stadswandelingen doen. zondag werk ik een dagje in het Radboud en overnachten doe ik in een B&B in Leur….heb er best zin in, de foto's van Nijmgen zien er leuk uit….

    nu maar hopen dat het weer zich gedraagt…B)-