Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Er is weer leven

  • nobody

    het leeft waarachtig!!!!

    dacht dat het pb op sterven naar dood was, maar ineens verschijnen er weer gasten.

    nou laten we dan het maar weer een kans geven.

    weerbericht gezien? zondag kan misschien plaatselijk in nederland de 30 graden bereikt worden.

    eerlijk gezegd ben ik bang dat we hier tol voor gaan betalen.

    een jaartje of twee drie geleden hadden we dat toch ook, 2 keer een hittegolf in april, en de zomer viel toen compleet in het water, veel regen, en lage temperaturen.

    en peter hoe zit het met de 4daagse plannen wat betreft het waterkwartier, want het schiet al op he. over een dikke twee maanden starten ze al weer.

    vogel

  • sylviaa6

    Heerlijk, lekker het hele weekend in de zon!!! NIETS DOEN!!!!!!!!!!!!!!:)-D

  • nobody

    vergeet niet op tijd om te draaien syl, anders brand je aan.

    goed weekend.

    vogel

  • Peter

    hoi Vogel.

    wat de 4daagse feest betreft in mijn wijk gaat door , we zijn druk bezig met de voor bereidingen, ook kan ik mee delen dat mijn plannen om te gaan verhuizen naar friesland van de baan is, de reden is te persoonlijk om hier neer te zetten, wat het radiostation betreft mag voor mij opgedoekt worden, ik draai nog wel ,voorlopig alleen op de vrijdagavond maar ik hoop dat ze gauw de stekker er uit trekken, goed verder heb ik weinig goed nieuws dus laat ik het hier bij.

    voor iedereen vast een fijn weekend.

    groet Peter.

  • anske

    pppfff willen jullie asjeblief niet meer praten over 2 weken mooi weer en dan regen…… vorig jaar oste ons dat bijna de kop

    das met een frietwagen he ben je weersafhankelijk.nou ja dit jaar moet het gewoon goed komen toch. en de vierdaagse jaaaaaa das in de kanaalstraat altijd een feest.hoewel met de nieuwe huizen en nieuwe bewoners ….nou ja ik duim met je mee dat het weer een groot feest word.zo en nu ga ik plat.ppff moe moe moe.die puppys vreten energie.om 5 uur staan ze allemaal te bleren.zou een goede reclame voor de brinta zijn want zo begint de dag hier.hahah 9 pups wij willen brinta wij willen brinta!!!!

    groetjes en een super fijn weekend.

  • Peter

    hey Anske.

    inderdaad is het altijd groot feest in de kanaalstraat maar nu wordt het feest nog veel groter, muziek is er altijd geweest met een klein optreden van Ronnie Tober, maar nu zal er muziek zijn met diverse artiesten de hele dag door.

    Gr.Peter.

  • nobody

    jammer dat de verhuizing van de baan is, je was er nog wel zo vol van.

    ik begrijp dat er prive toch wel het een en ander geschied is, klote peter maar kop omhoog jonge, je zit zo goed in je vel…………houden zo.

    en helemaal voor de 4daagse gaan, heb je wat omhanden weer.

    vogel

  • Peter

    hoi Vogel stuur je wel een privemail via dit prikbord.

    Peter.